Regulamin

truck.png

Regulamin

Niniejszy Regulamin określana ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży realizowany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz określa zasady świadczenia przez Sprzedawcę nieodpłatnych usług drogą elektroniczną.

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sprzedawca – Filip Zubrzycki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą FWZ Filip Zubrzycki, ul. J. Dąbrowskiego 1, 02-558 Warszawa,  NIP: 5213519817; REGON: 141962511, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii. numer telefonu +48 507 150 633.

1.2. Sklep Internetowy lub Sklep - oznacza stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działający w domenie www.modnyduzypan.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać zapytania o ofertę lub zamówienia mające na celu zawarcie umowy sprzedaży towarów wskazanych w Sklepie Internetowym.

1.3. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególnie przyznają zdolność prawną, z którą zgonie z przepisami prawa może być zawarta umowa sprzedaży lub, na rzecz której mogą być świadczone nieodpłatne usługi drogą elektroniczną (Newsletter).

1.4. Konsument - Klient o którym mowa w art. 221 k.c. - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.5. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta - osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

1.6. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonującą czynności prawnej bezpośrednio związanej z jej działalnością gospodarczą bądź zawodową.

1.7. Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.

1.8. Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.

1.9. Newsletter - bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, który dokonał dobrowolnego, aktywnego zapisu na listę subskrybentów za pośrednictwem Formularza zapisu dostępnego na stronie Sklepu Internetowego w dedykowanym miejscu do zapisu do usługi Newsletter.

1.10. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

 

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego.

2.1.  Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego, telefonicznie pod numerem tel. +48 507 150 633 w godzinach określonych w zakładce „Kontakt” oraz w sklepie stacjonarnym pod adresem: ul. J. Dąbrowskiego 1, 02-558 Warszawa w godzinach wskazanych w zakładce „Kontakt”.

2.2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie z Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 11 lub Chrome 89 lub Firefox 86 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.

2.3. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy wejść na stronę internetową www.modnyduzypan.pl, dokonać wyboru towaru i jego rozmiaru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane komunikaty i informacje zawarte na stronie internetowej.

2.4. Dla ułatwienia dokonywania zakupów, Kupujący może dokonać swojej rejestracji w sklepie i przy kolejnych wizytach i zakupach, jedynie się zalogować, bez konieczności podawania swoich danych w formularzu zamówienia.

 

3. Realizacja dostaw.

3.1.   Dostawa towarów do Klienta odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia lub do paczkomatu, w dni robocze (poniedziałek – piątek).

3.2.  Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych (w zależności od dostępności zamówionego towaru). Jest to czas, który upływa od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu. Termin otrzymania przesyłki przez Kupującego to od 1 do 2 dni roboczych, od momentu wysłania zamówienia.

3.3. W przypadku zapłaty za zamówiony towar przelewem na konto Sprzedawcy, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wpłynięcia powyższej kwoty na konto Sprzedawcy.

3.4.  Koszt dostawy na terenie Polski:

Cennik wysyłki



Forma płatności

                                         Wartość zamówienia

do 300zł

od 300 zł

 
Przedpłata na konto

GRATIS


 GRATIS

 
Przelewy24.pl

GRATIS


 GRATIS

Płatność za pobraniem

14zł - paczkomat INPOST pobranie

15zł - przesyłka kurierska pobraniowa

GRATIS

 

4. Formy płatności.

Za zakupy w naszym Sklepie Internetowym Klient może zapłacić w następujący sposób:

- płatność za pobraniem,

- przelew bankowy (w formie przedpłaty)

- płatność online (karta płatnicza, karta kredytowa, przelew z rachunku) za pośrednictwem serwisu PayU w formie przedpłaty

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.



5. Niezgodność towaru z umową. Reklamacja Konsumenta i Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta

5.1. Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową sprzedaży, z zastrzeżeniem pkt. 7 Regulaminu.

5.2. W razie braku zgodności towaru z umową, wadliwości towaru Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamację najlepiej złożyć drogą mailową na adres: info@modnyduzypan.pl lub telefonicznie lub osobiście w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy.

5.3. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

5.4. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

 a.     opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,

 b.     przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.

5.4. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:

a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie,

c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie oczekiwać;

d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

5.5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w 5.4., jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w 5.4., oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.

5.6. Jeżeli towar jest niezgodny z umową Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

5.7. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został on poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla nich, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

5.8. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Przedsiębiorca odbiera towar na swój koszt.

5.9. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie pkt. 5.6. Regulaminu;

2) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt. 5.7. i 5.8. Regulaminu;

3) brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

4) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt. 5.6. i 5.7. Regulaminu;

5) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.

5.10. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

5.11. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez siebie wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta niezwłocznie zwraca towar Sprzedawcy na jego koszt. Przedsiębiorca zwraca Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

 

6. Prawo odstąpienia od umowy – zwrot towaru.

6.1. Konsumenci mają prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze oświadczenia  (np. pismo wysłane pocztą, faksem, pocztą elektroniczną lub oświadczenie złożone telefonicznie). Oświadczenie powinno być wysłane na adres: FWZ Filip Zubrzycki, ul. J.Dąbrowskiego 1, 02-558 Warszawa, przesłane mailowa na adres: info@modnyduzypan.pl, lub złożone telefonicznie pod numerem kontaktowym: 507-150-633. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6.3. Mogą Państwo skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz (kliknij).

6.4.  Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych form płatności, jakie zostały prze Państwo użyte w pierwotnej płatności, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę (np. przelew bankowy w przypadku płatności za pobraniem).

6.5. Towar proszę dostarczyć pod adres: FWZ Filip Zubrzycki, ul. J.Dąbrowskiego 1, 02-558 Warszawa.

6.6. W przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta ponosi on tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

7. Reklamacje Przedsiębiorcy.

7.1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnej od wad i odpowiada wobec Przedsiębiorcy, za niezgodność towaru z umową.

7.2.  Jeżeli towar jest wadliwy, Przedsiębiorcy przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamacje najlepiej złożyć drogą telefoniczną bądź mailową. W zależności od rodzaju wykrytej wady konsultant Sklepu poinformuje Konsumenta telefonicznie o dalszym przebiegu procedury reklamacyjnej (w szczególności o procedurze wymiany towaru, usunięcia wad, zwrotu towaru).

7.3. Na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.) Konsument może żądać w szczególności: naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżeniu ceny produktu, odstąpić od umowy.

8. Usługi nieodpłatne.

8.1. Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów elektroniczne usługi nieodpłatne:

a) Chat,

b) Newsletter.

8.2. Usługa Chat polega na wysłaniu przez Klienta za pomocą formularza kontaktowego/Chatu znajdującego się w lewym dolnym rogu Strony Internetowej do Sprzedawcy. Wysłana wiadomość może w szczególności zawierać pytania do Sprzedawcy lub prośbę o kontakt telefoniczny. Rezygnacja z usługi nieodpłatnej Chat, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania wiadomości do Sprzedawcy.

8.3. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym link aktywacyjny w celu potwierdzenia zapisania się na subskrypcję Newsletter. Z chwilą aktywacji linku przez Klienta zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.

8.4. Po zapisaniu się na subskrypcję Newsletter Klient otrzyma kod rabatowy w wysokości 5% na pierwsze zakupy internetowe. Kod rabatowy obowiązuje na wszystkie towary dostępne w Sklepie Internetowym i jest bezterminowy.

8.5. Usługa Newsletter polega na okresowym przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości mailowej zawierającej informacje w szczególności o promocjach, nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.

8.6. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub poprzez przesłanie wiadomości mailowej z prośbą o rezygnację z Newsletter’a na adres: info@modnyduzypan.pl. Po przesłaniu wiadomości mailowej adres mailowy zostanie usunięty z subskrypcji Newsletter w terminie 3 dni roboczych.

9. Polityka prywatności.

9.1.  Informujemy, iż strona www.modnyduzypan.pl wykorzystują pliki w formie tzw. „cookies”. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących tzw. plików „cookies” w swojej przeglądarce internetowej. Korzystając z naszych stron wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików tzw. „cookies”. Jeżeli nie wyrażasz zgody, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Informacje o przechowywaniu "cookies", warunkach ich przechowywania i uzyskiwania dostępu do nich znajdują się w zakładce Polityka Prywatności

9.2. Administratorem danych osobowych, a więc podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania dla celów związanych ze skorzystaniem z formularza jest FWZ Filip Zubrzycki, ul. J. Dąbrowskiego 1, 02-558 Warszawa,  NIP: 5213519817; REGON: 141962511. Można kontaktować się z administratorem wysyłając korespondencję na wyżej wskazany adres lub na adres mailowy info@modnyduzypan.pl.pl. Każda inna forma kontaktu także będzie skuteczna, o ile oświadczenie woli dojdzie do naszej wiadomości w taki sposób, że będziemy mogli zapoznać się z jego treścią.

9.3. Administrator dochowuje wszelkich starań celem zachowania poufności pozyskanych danych, nie udostępnia ich innym podmiotom w sposób umożliwiający im wykorzystanie danych dla własnych celów, ani tym bardziej danych nie odsprzedaje. Dane będą przekazywane jedynie podmiotom do tego upoważnionym, tj. Urzędom Skarbowym w razie zaistnienia takiej potrzeby, jak również podmiotom których wsparcie jest niezbędne administratorowi do zrealizowania umowy, w szczególności bankom, księgowej, kurierom, Poczcie Polskiej, firmom świadczącym wsparcie z zakresu IT, czy wsparcie prawne. W chwili, gdy nie będą już one potrzebować danych do realizacji zlecenia, to usuną te dane lub nam je zwrócą.

9.4. Każdemu przysługuje prawo:

·      Prawo dostępu - prawo do zażądania kopii posiadanych przez nas informacji dotyczących Twojej osoby;

·      Prawo do sprostowania - prawo do poprawiania nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które są w naszym posiadaniu a dotyczących Twojej osoby;

·      Prawo do bycia zapomnianym - w pewnych okolicznościach można złożyć wniosek o usunięcie przechowywanych przez nas danych;

·      Prawo do ograniczenia przetwarzania - w przypadku spełnienia określonych warunków prawo do ograniczenia przetwarzania danych;

·      Prawo do sprzeciwu - prawo sprzeciwiania się niektórym rodzajom przetwarzania, takim jak na przykład marketing bezpośredni;

·      Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu ds. ochrony danych osobowych.

Dane w każdym przypadku podajesz dobrowolnie.

9.5.  Celem i podstawą przetwarzania danych jest:

·      dostarczenia towaru, wystawienia faktury, odebrania ceny sprzedaży – podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. b) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, dalej „RODO”;

·        wykonania obowiązków z zakresu rękojmi i gwarancji - podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO

·        dochodzenia roszczeń - podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, gdzie prawnie uzasadnionym celem jest dochodzenie należności;

·        udzielenie odpowiedzi na zadane nam pytanie, przedstawienie oferty w odpowiedzi na Państwa zapytanie lub nadania sprawie biegu, jeżeli zwrócisz się do nas z jakimś wnioskiem. W tym wypadku podstawą prawną przetwarzania będzie prawnie uzasadniony cel jakim jest prowadzenie korespondencji i odpowiadanie na zadane nam pytania (art. 6 ust. 1 lit f) RODO);

·        archiwizowania dokumentów - podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO gdy obowiązek archiwizowania jest wymagany i określony w czasie przepisami prawa lub art. 6 ust. 1 lit. f) RODO gdy przechowywanie dokumentów przez czas możliwy do dochodzenia roszczeń z tytułu umowy stanowi prawnie uzasadniony interes Grospol jako administratora.

·        subskrypcji biuletynu informacyjnego (Newsletter) – podstawą prawną jest zgoda osoby, której dane dotyczą na wykonanie usługi Newsletter (art. 6. Ust. 1 lit. A RODO).

9.6. Podczas realizowania działań administrator nie podejmuje żadnych decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, które mogłyby wywoływać skutki prawne lub w inny sposób istotnie wpływać na osoby których dane dotyczą. Korzystamy z plików cookies do celu analizy aktywności internetowej lecz w ramach tych czynności staramy się nie gromadzić danych osobowych ani żadnych informacji pozwalających na ustalenie twojej tożsamości.

9.7. Dane będą przechowywane:

·        umowy, listy przewozowe, ogólne warunki umowy, faktury – przez okres 5 lat od zakończenia roku w którym zaktualizował się obowiązek podatkowy;

·        dane w zakresie wykonania obowiązków z zakresu rękojmi i gwarancji będą przetwarzane przez 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.

10. Postanowienia końcowe.

10.1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.

10.2. Umowa zawierana jest między Klientem a FWZ Filip Zubrzycki.

10.3. Nie dokonujemy weryfikacji opinii zamieszczanych w Sklepie Internetowym. Opinię mogą być zamieszczone zarówno przez Klientów Sklepu jak i osoby trzecie.

10.4. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR).

10.5. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

10.6. Regulamin może zostać zmieniony przez Sprzedawcę w ważnym przypadku: zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu, konieczności wykonania prawomocnych wyroków lub decyzji administracyjnych mających wpływ na treść Regulaminu, zmiany zasad świadczenia usług drogą elektroniczną. Zmiana treści Regulaminu może nastąpić wyłącznie po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o przewidywanych zmianach najpóźniej w terminie 7 dni przed dniem wejścia ich w życie. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian realizowane będą według wersji Regulaminu, która obowiązywała w momencie składania Zamówienia. W przypadku braku akceptacji przez Klienta nowej treści Regulaminu, Klient może rozwiązać umową o świadczenie drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Sprzedawcy stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość.

 

Regulamin został zmieniony w dniu 21 kwietnia 2023 roku.